eko.

Idag har vi sålt vårat vardagsrumsbord, 2 sideboard, en tv bänk & en säng. Så jag ljuger inte när jag säger att det är rätt så tomt här i vardagsrummet. Men på så sätt så blir det ju mindre att flytta senare, bara soffan, sängen, skrivbordet & en bokhylla som är stora saker. Annars är det mest lådor..
Det känns så kul att få investera i nya möbler såsmåningom:)

Helgen har varit lugn, både jag & A går omkring och känner oss halvrisiga. Jag hoppas att vi kan bli friska snart så vi kan börja packa på riktigt. Nu gör man lite & sedan måste jag vila för att jag är helt slut. Det är så jobbigt när orken inte finns där. Igår rengjorde jag iaf ugnen så nu är det gjort!



Tyvärr så har jag inte så mkt att komma med själv idag så jag ska läsa lite andra bloggar istället:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0