monday.

Nu är klockan snart nio & det är dax att parkera i soffan framför Spårlöst.
Jag har redan värmt upp tårkanalerna lite efter två fina låtar som S mailade till mig Så det är väl bara att fortsätta nu under programmet skulle jag gissa:)

Annars då, jaa.. dagen har väl varit helt ok.Börjat med lite påskpyssel som iår är skithäftiga kycklingar gjorda av glödlampor & gips. Läckert! Kanske kan lägga in någon bild senare om jag får chansen att ta kort på dom.

Idag har vi även bokat in en dag för att städa ur lägenheten, så den 24e ska det vara tomt här så att dom kan komma & städa. Det känns såå skönt att slippa det kan jag säga;P Lyxigt!

Nä, nu har det börjat så nu ska jag lägga bort datorn.
kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0