skärtorsdag.

Idag har det bjudits på godis som aldrig förr. Barnen blev bjudna på smågodis, av dagisbarnen som var så söta som små påskkärringar, påskgubbar, kycklingar m.m:) Därefter var M & S utklädda till påskkärringar som hade kraschat på "kullen" & tappat bort handväskan som barnen hjälpte till att leta fram & där i fanns såklart ett påskägg fyllt med klubbor som barnen fick smaska på. Senare när det var dax för lunch så fick barnen en av belöningarna för att de varit så duktig på att åka skidor, piggelin & chokladboll. Sen sist av allt så fick barnen dela på ett påskägg som styrelsen bjudit på. Men det har varit en bra dag & alla barnen var nöjda:) Det känns också riktigt bra att man nu ska få vara "ledig" i tio dagar. Jag håller tummarna på att A blir frisk & att solen ska titta fram.

Nu tänkte jag önska alla en Riktigt Trevlig Påsk med lite bilder på årets påskpyssel från skolan:) Titta & njut av de fina sakerna:)





Här ser ni några av glödlamps kycklingarna. Bilden är inte speciellt bra men jag hoppas ni ser lite ändå.
Jag tycker att de blev skitfräna iaf:)







Nu ska jag gå & fortsätta läsa den spännande fortsättningen av Flickan som lekte med elden".
Har du inte läst den så GÖR DET. Skitspännande. Jag är helt fast. haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0