tapetdjungeln.

Idag har vi varit & kikat lite på tapeter till vardagsrummet i den nya lägenheten. Vissa kanske tycker att det är onödigt att vi ska tapetsera i en lägenhet som vi inte vet hur länge vi ska bo i. Men för att vi ska kunna trivas där så måste vi göra det, tapeterna som sitter där nu är orange/gula/terakotta färgade. Hemskt. Men tyvärr så finns det ju så otroligt många tapeter att välja mellan. suck. Jag hittade dock en suuper fin tapet som jag absolut ska ha i mitt framtida hus, den är garanterat för dyr för att sätta upp i lägenheten:/ vi har iofs inte frågat om exakt pris.. men med våran tur så är den säkert svindyr.
Om jag hittar någon bra bild på tapeten så lovar jag att lägga in den så ni får se hur fin den är!:)

Annars idag så har jag tvättat & rensat lite i lägenheten. Men fastän jag kastar & packar så tar det aldrig slut. Det är fortfarande kvar en massa saker som ska packas. blä. Om det alltid kommer vara såhär deprimerande att flytta så ska jag inte göra det så många fler gånger. Det känns förhoppningsvis bättre när vi flyttat in.

Nu är det snart sängdax, men först väntar förhoppningsvis ett avsnitt av The Mentalist. Eftersom jag har lov (arbetslös) i veckan så har jag tyvärr vänt på dygnet, men snart är det tillbaka till verkligheten som gäller... vilket är rätt skönt också:) Längtar speciellt till shoppingdagen i piteå med brudarna från jobbet den 25e:)

Sov gott.
kramkram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svea mössor har du ju efterlyst. Kolla www.sveasvea.se, verkar finnas butik i Göteborg. Ingen i Stockhol tyvärr, men någon annan butik kanske säljer ändå. Hittade även en en annan site där det går att beställa direkt på nätet. Kram

2009-04-19 @ 08:44:35
URL: http://vilseidalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0