utflyttning: Klar!

Äntligen har vi tömt lägenheten.
Men även fast vi inte tyckte att vi hade speciellt mycket saker + att vi slängt iväg en hel del så blev det tillslut mer än vi trodde. Men som tur är så är det ju grovsopor v.19 i hamn så då kommer det nog att ryka lite mera:P

Inflyttningen blir någon gång efter helgen då lägenheten är städad osv, men vi har ingen brådska.. vi bor hos M&J medan de är i fjällen & ihelgen ska vi bara ta det lugnt.

En jobbig grej med flytten är att jag har tappat bort en icakasse fylld med mina underkläder. Fast det värsta är egentligen att jag hade mina badkläder i samma påse & imorgon ska jag bada med barnen som har simträning:/ jag var förbi i Jeanettes lägenhet nyss (dit vi ska flytta) men jag hittade ingen påse. men men.. inte så mkt att göra åt nu.

Nu ska jag iaf bädda sängen & sedan sova.
Jag ska nog kolla när bussarna går imorgon bitti också så att jag inte försover mig..
Godnatt!


Dagens tips.
Ha inte med eran hund när ni ska flytta, iallafall inte om ni har en hund som tar alla chanser den får för att smita.. & om ni nu ska ha med hunden. Knyt fast den eller se till att dörrarna är stängda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0