weekend.

Hej alla läsare.
Det var några dagar sedan sist nu, blir tyvärr inte så mycket bloggande nu för tiden. Men nu tänkte jag uppdatera er lite med vad som har hänt under helgen.

Fredag:
I fredags åkte jag förbi lägenheten efter jobbet för att hämta lite post. Sedan åkte vi upp på solbacken för att handla lite mat, grillat stog på schemat till middagen. När vi åkte från stan passade vi på att åka förbi på Kajvägen & hälsa på. Besöket slutade med att vi tog med oss Jonte en stund så Jim & Jess skulle få en liten stund för dom själva. Vi passade då på att gå en promenad med Jonte & stina för att blandannat leta reda på en traktor som han älskar & turligt nog så stod det en traktor på en av gårdarna vi passerade.. Jonte blev så glad att han sträckte upp händerna i luften & sedan började klappa händerna:)
När vi skjutsat hem lilleman där vid åtta tiden så var det middagsdax för oss. Alltid lika gott med grillat. Blev lite bökigt bara eftersom det blev ett hål i botten av grillen där kolen ramlade ut. haha.. Men nu har vi köpt en ny, fräsch grill till mamma & janne. (det var på tiden)

Lördag:
En supertrevlig dag som bestod av sol, shopping & god mat. Jag, S, U & S åkte till piteå för att shoppa lite. Piteå är en väldigt mysig stad som man tyvärr besöker för sällan. Vi kom till piteå när de öppnade och vi for efter stängningsdags:) Så det blev många timmars strosande i affärer men det var bara kul. Det är så roligt att gå på "stan" någon annan stans än skellefteå. För här kan man de flesta affärerna utantill.. det känns iaf så ibland.
Nu tänkte jag lägga in lite bilder på mina fynd:)

1.  2.  3.  4.  5.

6.


1. Knästrumpor från H&M
2. Halterneck linne, svart från H&M
3. Tröja från Gina Tricot
4. Tröja från VILA
5. Leggings från VERA
6. V-ringad tröja till Ante från MQ

Kvällen tillbringades hemmavid. Blev invigning av den nya grillen & sedan bastade vi en stund & efter det blev det godnatt för min del.

Söndag:
Vaknade senare än vad jag hade tänkt & blev på oerhört dåligt humör. Solen sken & vi låg kvar i sängen. Men när jag vaknade så hoppade jag i stort sett upp ur sängen & skyndade mig att göra mig klar för att sedan åka ut till storgrundet. Där satt vi i flera timmar och bara njöt av solen och värmen. När klockan närmade sig halv 4 åkte vi mot stan för att köpa en transformator som Birger behövde för att fixa några spotlights i gamla lägenheten. Jag och stina passade då på att gå från stan till getberget medan grabbarna fick jobba lite. Jag passade även på att kika in i den rena fina lägenheten & såg hur J har börjat möblera. Det kommer nog att bli bra det där, nu såg vi också hur vi kunde ha haft det där inne för han hade det riktigt fint faktiskt. Iallafall det lilla han hunnit göra klart.
Dagens middag blev surströmming & det var lika gott som alltid:) Nu ska jag bara läsa igenom några bloggar för att så småningom gå & lägga mig.

Hoppas alla läsare haft en jättebra helg!:)
kram på er!

Kommentarer
Postat av: e

jättefina grejer du hittade. nu blev man ju som shopping-sugen (för ovanlighetens skull:P)

2009-04-26 @ 23:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0