banankartonger.

Emma, du kan spara banankartongerna. Ante ska ta med 7 st från ica ikväll:) så det ska nog räcka:P

Nu är jag hemma igen efter en minisemester i stugan. Vi tog det mestadels lugnt, men igår tog vi oss ut i skogen i några timmar i förhoppning om att hitta blåbär. Tyvärr så var det rätt snålt med den varan, iaf där vi var. Men däremot så hittade vi lite kantareller & det må jag säga var mycker roligare att leta & plocka:) Tyvärr så var svamparna rätt små så det blev inte så mycket kvar när vi förvällt dem. Men man får helt enkelt gå ut i skogen om ett tag & kika efter fler!

Under tiden vi varit i stugan så har hyresvärden varit här & blandannat fixat lampan på toaletten, så nu kan vi se när vi ska gå på toa på kvällarna. Yes! :P

mer då.. jaa.. under tiden A har varit på jobbet idag så har jag tvättat 2 maskiner, diskat en massa saker & fortsatt att packa ner sånt som vi förhoppnigsvis inte behöver. Känns som att jag redan hunnit en bra bit på vägen.. trots att det ändå är mycket kvar. Men, vi ska ju inte flytta än så det är ju en fördel om inte allt är nedpackat!


Eftersom vi har tre månaders uppsägningstid på denna lägenhet & eftersom vi troligtvis får huset om senast 2 månader så behöver vi någon som vill ta över dennaom ca 2 månader. Jag vet att jag inte låtit så positiv till att bo här, men den är faktiskt rätt så mysig. eller skulle kunna bli iaf.. så om ni känner någon som är ute efter en rätt så billig lägenhet i ett privatägt hus så får ni gärna höra av er:) finns en superfin öppenspis;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0