besöksförbud.

Jajemen, från & med idag så är det besöksförbud här på kaptensgatan. Jag ska nämligen nu, snart, börja att packa ihop lite saker inför flytten. I know, det är minst en månad bort. Men jag har siktet inställt på huset & man behöver faktiskt inte ha 20 flata tallrikar & 20 djupa tallrikar när man bara är två stycken. Så från & med idag så kommer det troligtvis att vara stökigare än någonsin i denna lägenhet. Men, vi är vana när det är rörigt omkring oss så det kommer nog gå alldelens utmärkt. Idag ska vi säga upp lägenheten & jag hoppas att vi inte behöver betala hyran för de tre nästkommande månaderna. Det kommer svida i börsen isf kan jag lova. Så när A kommer hem från jobbet ska vi försöka övertala E att låta oss gå tidigare. Håll tummarna för oss!


Nä, nu väntar porslinet på att bli nerpackade i en kartong.
Hinner jag inte skriva något mer idag så återkommer jag på fredag, vi åker nämligen till stugan ikväll. Äter kräftor & bara myser:)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: e

hej gumman, hör av er om ni vill ha lite kartonger ;)

2009-08-21 @ 09:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0