utan dator.

Dagen innan jag ska börja min utbildning på distans med krav om internet & dator så lämnar jag in min..
Troligtvis behövs den inte i veckan & förhoppningsvis så är den klar imorgon eller dagen därpå. Jag håller tummarna på att den då ska vara i betydligt bättre skick än den var innan.



Haha, idag när jag duschade kände jag hur det sved till på armbågen. Då kom jag på en rolig sak som hände igår. Egentligen är det rätt pinsamt, meen man måste ju kunna bjuda lite på sig själv ibland.
När vi skulle gå från vardagsrummet till toaletten för att borsta tänderna igårkväll så kom jag på att jag skulle försöka göra ett sånt här hopp där man "slår ihop fötterna" på ena sidan om kroppen.. typ ett sånt här glädjeskutt som dom gör i RonjaRövardotter. Jag ville som mest kolla om jag klarade det men det gick inte så bra. Ante däremot var rätt duktig. Och eftersom HAN klarade det så skulle tametusan jag också göra det. Efter en kort stunds testande så tänkte jag, "nu jäklar, en sista gång & nu ska jag klara det"      (skrattar medan jag skriver detta)
Som ni säkert förstår så klarade jag inte det den sista gången heller, utan det blev snarare platt fall. Bokstavligen.
Ante vände sig om, förskräckt! Och frågade om jag hade brytit någonting.
haha, så om ni ser mig gå & skratta för mig själv så är det bara dessa bilder som spelas upp i huvudet på mig. Om & om igen.. Så en framtid inom ballettens världar är nog ingenting för mig. För jag såg visst allt annat än graciös ur i mitt "hoppande"




Nu ska vi åka tillbaka till lägenheten, se en film & bara njuta av ledigheten:)
Imorgon börjar allvaret, vid sex-tiden på morgonen ska jag vara pigg & alert. Iaf försöka.
Så Luleå, se upp för imorgon kommer tre vilsna skellefteåbrudar :) Men sålänge vi håller ihop så ska det nog gå bra, eller hur Frida & Lina? :)
Ses imorrn ladies!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0