borta bra, men hemma bäst!

Det känns skönt att återigen befinna sig på hemmaplan. Helgen hos syster har varit riktigt trevlig & mysig, men efter några timmars stressande i huvudstadens stress så kändes det riktigt bra att återigen landa på falmark.
Jag & mamma har som sagt virrat omkring i sthlm idag, vi hittade några fynd men inte så mkt. 4 timmar kändes både helt lagom & nästan lite för lite tid inne i Gallerian. Om plånboken hade varit lite mera välfylld av sedlar så hade det kunnat bli en hel del mer fynd. Men lite måste man ju tygla sig;P

Jag har ännu inte sett mitt kök, sitter nämligen hos mamma & janne. A har gett mig starka order om att jag inte fick fara hem förrän han kommer från jobbet. Ska bli kul att ses, jag saknar honom!:)

imorgon bitti kommer Bea & kikar på köket innan vi drar oss mot frida & julfika. Vi ska både plugga, prata & fika. jag & bea verkar ju inte bli av med hemtentan eftersom vi båda fått korrigeringar, på korrigeringarna.
Åh vad jag älskar att vara student! hmm...


Nu ska jag gå & läsa norran. Fredag, lördag & dagens som jag missat.

kram & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0