fredag

Kylan fortsätter att infinna sig. Just nu sitter jag i köket inlindad i en filt + massa kläder. Även fast det är 20 grader inomhus så fryser jag. Jag tror att jag snart ska gå ner & ta en riktigt varm dusch så att jag får upp värmen lite.
När det gäller skolarbetet så har jag skrivit så många ord som man får, men det är någonting som känns fel. Jag står fortfarande mest och stampar, varför vet jag faktiskt inte?
Det är inte förrän på tisdag som arbetet ska vara inne så jag låter det vila idag, kommer jag inte på någonting bättre innan måndag så skickar jag in denna. Det värsta som kan hända är ju att jag måste ha ännu en omtenta & det hoppas jag verkligen inte att jag behöver.


När pappa jobbat klart ska vi åka upp på solbacken en sväng. Handla lite mat & träffa alla julstressade människor:)

Trevlig fredag allihopa:)
kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0