fullspäckade dagar.

Det känns som att alla dagar före & efter jul har varit totalt fullspäckade. Middagsbjudningar hit & främmande dit. Det är självklart mycket trevligt att träffa många nära & kära, men jag saknar att bara sitta hemma & ta det lugnt. Dygnet har jag totalt vänt på, jag är trött på morgonen & typ hela dagen... men vid tolvtiden på natten då är jag allt annat än trött. Det gör att det är extra kämpigt att hela tiden vara på språng. Denna dag har återigen spenderats i affärer på solbacken & på möbelaffärerna på söder med mamma, syster & johan. Jag skyller alla stadsbesök på min familj, det är ju inte så ofta som lisa är hemma så då lägger jag gärna böckerna på hyllan några dagar extra & umgås med henne istället. nästa år blir det nog att måsta boka rum på skeria om jag överhuvudtaget skall klara tentan vi har. men, det tar vi då:)

Kvällen kommer att spenderas i skellefteå kraft arena där vi ska heja fram aik till ännu en vinst. De förtjänar att vinna ikväll & jag håller tummarna på en bra match!

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0