grängesberg.

Hej allihopa.
Just nu sitter jag hemma hos syster & johan & kikar runt lite i bloggvärlden. Tänkte därför passapå att göra en liten uppdatering själv också:)
Resan hit gick väldigt bra, vi tog oss hit utan att virra bort oss på arlanda. Dock blev det lite jobbigt för mig på Falmark. Jag fick ta av mig en massa kläder, inklusive skorna för att ta mig igenom säkerhetskontrollen. Men tillslut gick det vägen.


Igår blev det en shoppingrunda i Falun vilket var riktigt trevligt. Fick med mig en tröja & lite trosor hem. igår kväll var vi på en julkonsert med Sofia Karlsson & då hade jag planerat att ha påmig min stickade klänning från MQ. Det var bara ett problem, lisa skulle också ha på sig en stickad klänning & till vår förvåning var det exakt samma klänning i exakt samma färg. Så jag fick vika mig, vi kan ju inte sitta bredvid varandra i helt likadana kläder:P
konserten var bra, inte riktigt min musiksmak & lite för lite julmusik för mitt tyckte men ändå helt ok. De var jätteduktiga.


Idag har det blivit en lite mindre shoppingtur till ludvik, utbudet där är inte så stort men vi hittade ändå några saker att inhandla.
På en stund är det nog dax för middagen innan det blir att se hockeyn på tv.

Hoppas alla har en jätte trevlig helg & en mysig andra advent imorgon:)
kramar!





ps. köksluckorna är på plats & jag är så otroligt nyfiken!!:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Haha, jobbigt läge med dina kläder! Både på Falmark och hos din syster ;)



Jag blir ju lika nyfiken som du på hur det ser ut i erat kök! Ha de! Kram!

2009-12-05 @ 18:14:51
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Frida

vad roligt att allt har gått bra och att ni har haft det så mysigt=)! ses på tisdag!

kramar

2009-12-06 @ 21:04:38
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0