lilla julafton.

Idag har jag både hunnit med att vara på kalas & att ha lilla julafton hemma hos mamma. Vi har sett jvm matchen & den gick ju betydligt bättre än vad aikmatchen gjorde om man säger så...
Snön verkar inte vilja ge upp än utan det snöar dygnet runt känns det som. Det sista man gör innan man går & lägger sig är att skotta, & det första på morgonen är att skotta. Skotta, skotta, skotta. Vi har inte plats för mera snö nu.

Dagarna framöver är som vanligt fullspäckade.
Söndag: Träffa pappa + äta middag hos antes mormor
Måndag: Middag hos pappa + Fira Birger + Ante jobbar & ska se hockey
Tisdag: ev träff med emma & karin
Onsdag: se hockey med pappa, lisa, johan & ante
Torsdag: Nyårsafton
Fredag:
Lördag: Lisa & Johan åker hem. (tror jag)
Söndag:

+ att jag där emellan kanske ska träffa brudarna på skeria. Plugga. Vara allmänt social & trevlig. Kanske hinna träffa malin. & troligtvis skotta både en & fem gånger.. Det är mycket som ska hinnas med men det är väl så kring jul har jag börjat lära mig.

Tack för alla julklappar jag fått. Turligt nog så hade jag varit rätt snäll i år ändå:)



Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0