vaccinspruta.

Jag & A åkte upp en snabbis på stan. Eller tanken var att det skulle bli en snabbis. Innan vi skulle åka hem så tänkte vi åka förbi svärmor som fyller år idag med en blombukett & då berättade hon att de skulle åka och vaccinera sig efter jobbet. Det var skellefthamnarnas tur. Så jag & A passade på att åka förbi lassa. Vi hade tur för det var inte alls mkt folk. Vi behövde nog inte vänta mer än några minuter. Nu sitter jag bara & väntar på smärtan i armen som så många pratat om:P

Nu, några timmar innan hockeyn, ska jag sätta mig och läsa lite i alla skolböcker jag har här hemma.

Ska även lägga in en bild på vår julgran senare. Försökte ta en bild igår men den blev inte så bra. Så jag ska göra ett nytt försök ikväll.


Annica, än så länge har bara köksluckorna kommit upp. Vi har inte kunnat byta bänkskiva & ho förrän vi fått blandaren & den kom igår eftermiddag. Så nu väntar vi bara på att svärfar ska kunna komma och hjälpa oss. Men när allt är på plats så lovar jag att jag ska lägga upp en bild:) Innan jul ska det vara klart!


Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bea

Ja, för ont i armen kommer du förmodligen att ha! Inte outhärdligt, men rätt så ömt :P

Ska bli kul att se eran gran, den är ju lite annorlunda ;) Det är fasen svårt att ta ett skapligt kort på en julgran! Kram!

2009-12-10 @ 15:37:32
URL: http://beeatriice.blogg.se/
Postat av: Frida

Men typ att stämningen är bra i skolan, förskolan och hemmet som jag hade=) Att det är viktigt att eleverna mår bra för att de ska kunna förvalta inlärningen på bästa sätt och utvecklas! Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men om du googlar på psykosocial så står det jättebra vad det är=)!! Lycka till och ring om du har frågor kram!

2009-12-10 @ 20:16:15
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0