worst night of my life.

jävla spruta.

Alla jag pratat med har fått lite ont i armen efter att de tagit sprutan. Inklusive både jag & ante. Men det visste vi ju om men ändå så gick jag omkring och gnällde för att det gjorde ont. Ovetandes om vad som komma skulle. För efter att jag gått & lagt mig så kickade sprutan in rejält.

Jag har aldrig mått så dåligt någonsin.
Det började med att jag frös, massor!
Sedan blev jag kokhet & visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till.
Hela kroppen har varit öm så jag har knappt kunnat röra mig.
Huvudet har varit nära på att sprängas.
Direkt jag steg upp för att hämta vatten så var jag nära på att svimma.

Det är först nu jag tagit mig upp ur sängen utan att svimma eller må jätte dåligt.. så förhoppningsvis är det snart över. Biverkningarna ska ju bara sitta i 1-2 dagar. För om jag upplever en liknande natt, inatt igen.. då vet jag inte vad jag gör.


Det är sånahär gånger jag är glad att jag nästan aldrig är sjuk eller har feber.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0