feg-fegare-johanna.

Imorgon är det den årliga friluftsdagen i bygdsiljum som gäller. Några åker slalom/snowboard & resten är i pulkbacken & åker bob/madrass/pulka osv. Ja, ni fattar säkert.
Jag då, jaa.. jag borde ju åka snowboard. För det är ju betydligt roligare att vara i backen & åka istället för att bara stå i pulkbacken & frysa. Men tyvärr så har jag förstorat min rädsla för liften så då skiter jag i det helt & hållet. Varför ska jag vara så feg? varför känns det som att jag ska misslyckas så stort att jag ger upp redan innan jag börjat?
Jag åkte ju t.o.m till hamn för att dels äta middag hos R&M men också för att hämta snowboarden hos mamma.. och jag har försökt peppa upp mig så jag ska våga men direkt jag kom till mamma så känner jag att det inte kommer gå så den står såklart kvar i hamn..

Ibland önskar jag att jag var en sån person som gjorde saker först & tänkte sen. Istället för att bara tänka på en massa saker som kan hända & gå fel som gör att jag inte ens vill försöka. Varför är jag så rädd för att göra fel & varför bryr jag mig mer om vad andra tycker & tänker i vissa situationer istället för att lita på mig själv?

skitjobbigt är det iallafall.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kom igen nu. Klart du ska åka snowboard. Det som inte dödar härdar. Och du lär inte dö...:)

Du kommer vara toknöjd när du väl tagit dig upp..!

Jag är livrädd för hoppa med hästen men surar och tvingar mig själv för sen när det väl flyter är det så jävla kul. Tänk på nå annat bara. Inte fan e du feg. Kör hårt..!

2009-02-23 @ 22:16:35
URL: http://jjeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0