hemma igen!

Nu är jag hemkommen efter en tripp till IKEA & Happis. Trött & slut är jag efter att ha kört både dit & hem, men eftersom vi haft en sån härlig bil att köra så gjorde det absolut ingenting!:)
Ikväll orkar jag inte lägga in några bilder men jag hoppas att orken infinner sig imorgon någon gång. Ska lägga in bilder på det jag handlade + på bilen så ni får se vilket vrålåk jag haft ihelgen, (skratt)

Om ni vill se några få bilder så tycker jag att ni ska kika in på jessicas blogg. (minsonsmorsa.blogg.se) Hon har blandannat lagt in en bild på våra sovande mammor;P utan att de är medvetna om det! heh.

Nä, nu ska jag gå & pussa upp ante lite. Vi hörs imorrn.
om jag lever efter skridsko åkningen vill säga..


Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0