Lövångersrevyn.

Igår var jag och såg lövångesrevyn med pappa. Alla rönnskärs anställda har blivit bjudna. Årets föreställning kanske inte är den bästa jag sett, men det är helt klart sevärd. Jag älskar att fara och se den, helt klart höjdpunkten med att det blir ett nytt år:)
Efter revyn så var det middag på Johanna i parken där vi blev serverade en buffe. Supergod. Jag försökte övertala Janne idag om att han skulle vara hemma nästa helg när det är deras tur så jag skulle få följa mamma istället, men det gick han inte med på. Konstigt:P

Efter middagen så var det väl inte så mycket roligt som hände, bara massa rönnskärare som man inte känner. Men det var tur iallafall att Eva var med så då hade man iallfall en jämnårig att prata med:)


Nu ska jag gå och sortera tvätten för kl 18 har vi tvättid. Jätte rolig sysselsättning såhär på lördagskvällen, me jag har ju inget bättre för mig  + att det börjar bli kris i garderoben:P

Ha en bra kväll!:)











Skickar en krya-på-dig-kram till emma också. Hoppas du blir frisk snart!:)

Kommentarer
Postat av: Jesse

Haha njaa jag vet itne än..jag har typ hunnit limma klart 3 plattor..det är en hel del pärlor på varje platta..det är ganska svårt och få det rakt..men ska prova limma några till och se hur det ser ut..annars får jag väl bygga om den..det jobbiga är att jag slängt mönstret och jag har inte sparat det på datorn heller..haha..jaa jag vet..inte smart!

2009-01-11 @ 00:37:41
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Jesse

haha joo, två katter och Jonte..hon kommer vara helt slut när hon far härifrån =P

2009-01-11 @ 12:20:08
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0