näsblod.

Fredagar är min dag som rastvärd på jobbet. Så idag på tio-rasten var det bara att ta på sig kläderna & pallra sig ut. Jag hann knappt utanför dörren till skolan förrän några barn ropar på mig. Jag skyndade mig dit & såg att M blöder rätt så mkt från näsan & att A ligger på isen & håller sig för pannan. Jag insåg rätt snabbt att de hade krockat & skyndade mig till personalrummet för att hämta papper. Jag bad då monika om hjälp & sa att hon skulla titta till A medan jag  skulle ta mig an blodiga M. Men när vi kom fram & jag såg allt blod som låg på isen under M så sa jag snabbt till monika att hon får hjälpa M istället. Jag pallade inte.
Nu gick ju allting bra, men jag klarar inte av att se så mycket blod.. haha. Mina ben var helt skakiga en lång stund efteråt. Så det är tur att jag inte vill bli sjuksköterska eller nåt liknande. Det vore illa.


Ikväll blir det en dejt med emma. Vi ska gå en promenad & sen får vi se vad som händer. Senare inatt har jag också lovat mamma & janne att jag ska skjutsa hem dom, så jag hoppas att jag kan hålla mig vaken så länge. Men det ska nog inte vara några problem.

Nu ska jag gå ut med bruden & sen ska jag skjutsa M&J till nordanå för det är deras tur att se lövångersrevyn ikväll:) Efter det så bär det av upp mot solbacken för att handla & hämta ante.

Ha en bra kväll allihopa:)


Kommentarer
Postat av: Jesse

haha exakt, det tänkte jag också =P Joo jag jobbar 13 dar i sträck nu..=/ Imorgon slutar jag kl 20.00 om jag inte minns fel.. Du sen tänkte jag fråga dig om en sak också..men vi kan ta det imorgon om vi ska ses då? eller det kanske inte var därför du fråga hur länge jag jobbar? haha =P

2009-01-23 @ 16:41:41
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0