sushi.

Var meningen att vi skulle äta nåt med köttfärs till middag idag. Men jag glömde bort att ta fram köttfärsen ur frysen innan jag hämtade ante på jobbet så vi bestämde oss för att äta nåt annat. Tillslut så åkte vi in till stan, till Wok & Roll.
I vanliga fall äter ante wokade nudlar med kyckling & jag äter Nasi Goreng. Men idag beställde vi nåt ovanligt. Sushi. 12 bitar. Vi vågade inte ta två sushi så vi kompleterade med en Wok&Roll också. Sist jag smakade sushi så kan jag väl inte påstå att jag tyckte det var super gott. Men det smakade faktiskt bättre än jag minns det. Så det blir nog att köpa det nån fler gång också:)

fuck.jag raderade just en massa saker jag hunnit skriva ner.

Aja. får väl börja om då..


Ikväll har emma varit här, vi började med att gå en promenad & självklart stannade vi till på ica så emma skulle få sin cola light + att vi skulle få oss lite godis. Det är ju ändå fredag idag!:P Det är så härligt att träffa emma & bara prata & umgås. Även fast vi inte träffas lika ofta nuförtiden så vet jag ändå att hon alltid finns där. som jag finns för henne. Och det är det som är så skönt :)

Ante är & hälsar på familjen J ikväll & förhoppningsvis så får jag träffa dom imorgon:)
Nu ska jag kika runt lite på datorn innan det är dax för sängen.

Godnatt allihopa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0