fullt upp.

Oj så härligt det var att stiga upp i morse & se att solen var framme. Det var inte ett moln på himlen & strålande sol. Då begav jag mig till vingg. för att tvätta en maskin & för att såklart sola. Så härligt. Jag har också hunnit med att baka en långpannekaka idag som jag ska bjuda på imorgon när vi har knytisfika hos Majvor i högliden. Det ska bli trevligt att träffa kollegorna igen & jag håller tummarna på att det är lika bra väder imorgon:)
Jag ska dessutom träffa emma imorgon & det ska bli jättekul det också. Bara få träffas, gå en promenad & prata. Det är så härligt. Sen brukar vi oftast ha så mycket att prata om att det inte ens blir jobbigt att gå:P
Så imorgon är definitivt en dag att se fram emot!


A jobbar idag, till 18 & sedan får vi se vad vi hittar på. Kanske att det blir att åka en inlinestur eller kanske inte:P haha. vi får helt enkelt vänta & se.

Nu ska jag gå ut en promenad tror jag. Det var länge sedan sist så det är på tiden.
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0