lill-lördag.

Ikväll har vi varit i Bureå, hos Madde & Robin. Det var första gången jag var dit & andra gången för A. Det var ett jättefint hus de köpt, finns ju lite saker som de ska göra med huset.. typ bygga ut osv. men det var defenitivt ett hus med potential:) Vi grillade och pratade massor. super trevligt!:)

När vi kom hem så gick vi förbi hos Jimmy en snabbis där det var party. Men det blev inte så långvarigt besök eftersom de var på väg till krogen. Trots att de gjorde allt de kunde för att få med mig så sitter jag här i soffan & bloggar. A däremot är nu ute & skakar rumpa:) Jag var inte riktigt taggad för en kväll på krogen faktiskt. Speciellt inte nykter. Då blir det så långtråkigt. haha.

Pratade just med A & det verkar inte vara så mkt party i stan ändå så jag missar nog inte så mkt..

Nu ska jag kika runt lite i cybervärlden innan det är dax för sängen.

kram & godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0