lövlund.

Jag släpade med mig A för att göra ett besök i Lövlund hos Sara:)  När vi gick & la oss igår så regnade det & när jag vaknade imorse så regnade det lika mycket. Då kände jag att det skulle vara skönt att åka till lövlund så man åtmistonde tog sig ut ur lägenheten idag. För tyvärr så finns det inte så mycket att göra en dag som denna, speciellt inte när A känner sig lite krasslig.

Det var iaf super trevligt att få hälsa på Sara & barnen en stund, Vi spelade othello mot Isak & fikade goda bullar & kakor:) Nu saknas bara solen innan Isak kan vara ute & klättra med den nya repstegen från IKEA :)

På vägen till Sara så ringde morbror Bosse & berättade att han lagat min telefon så på vägen hem så svängde vi förbi & hämtade tillbaka min kära telefon. Jag har bara varit utan den sedan igår men jag saknade den mycket kan jag lova. Det kändes inte riktigt rätt att skicka sms från en annan telefon:P telefonnörd? va? Jag? nähääedå.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo, du är en riktig telefonnörd! Dessutom säljer du begagnade telefoner dyrt till din syster :P

2009-07-07 @ 21:58:04
Postat av: Johan

Som din syster säljer vidare lite mer begagnad men lika dyrt till sin sambo :D

2009-07-07 @ 22:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0