motionsminuter.

Jag har ju glömt att berätta om mina ihopsamlade minuter. Fast egentligen så vet jag inte riktigt om det finns så mycket att berätta. Jag är glad om jag på söndagarna inser att det är möjligt att få ihop 180minuter utan att måsta vara ute i 3 timmar i sträck. I början av den här motionsutmaningen så var jag jätte taggad & försökte verkligen att promenera minst en gång per dag. Meen.. sen hände det nånting. Sommaren kom & de där motionsminuterna glömdes bort.. Men eftersom jag nu har semester & "all tid i världen" till att gå promenader så ska jag åtminstonde försöka... att inte måsta böta.Jag har redan gett upp tävligen om middagen så nu gäller det bara att skärpa till sig lite. Kanske försöka stiga upp tidigt och gå en promenad redan på morgonen.. aja, vi får se hur det blir. Imorgon ska jag iallafall gå minst en timmas promenad. Jag SKA, imorgon. Nu ska jag fortsätta äta upp chili ostkrokarna från igår;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0