sammanfattning.

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev igen. Men jag har inte haft tid att blogga. Det är många saker som har hänt då jag har tänkt "detta ska jag skriva i bloggen" men eftersom jag inte haft tillgång till dator just när den tanken kommit upp så har det inte blivit av. Men nu hade jag tänkt försöka uppdatera åtminstonde några gånger i veckan. Nu har jag ju nämligen semester & då finns ju all tid i världen att blogga. eller hur det nu var..

Jag tänkte iallfall börja med att lägga in lite bilder från midsommar!:)
1.  2.  3.  4.
1.utsikten från stugan. Jag blir aldrig less på havet, det är så vackert & rogivande. 
2. Kvällen innan midsommar så grillades det:)
3. På midsommarlunchen bestod av många godsaker. Här bla. romröra med kräftstjärtar.
4. svärmors goda silltårta
.


5.  6.  7.


5&6 fick jag inte glömma att ta kort på enligt A :P
7. ostpaj fanns också med.


8.


8. En av våra två jättegoda midsommartårtor. Receptet kommer från Buffé tidningen. Tyvärr så har vi bara kort på den här tårtan vi åt till lunch. Tårtan vi åt efter middagen glömde vi att ta kort på.

Middagen åt vi på gumhamnsudden hos mamma & janne. Här kommer lite bilder därifrån också:)

9.  10.  11.  12.

9-12. Här gör vi våran midsommarstång. eller, jag var faktiskt inte så delaktig. Jag tog bara kort. Om ni tittar riktigt noga på den sista bilden så kanske ni ser Ellens docka hängandes i stången. Hon ville bestämt att den skulle få sitta där uppe.. ända tills hon skulle sova.. då var det bara att klättra upp & hämta den:)

Jag hade lite fler bilder från middagen men de var inte så bra så jag skippar dem.








Nu tänkte jag istället lägga in några bilder från min, Ante, Jim & Jessicas minisemester i sundsvall. Titta & njut på bilderna av den vacka stugan vi blev tilldelad.


 
jag råkade öppna dörren till kylskåpet & då föll den ner.. jag förstod ju inte att silvertejpen som satt fast på kylskåpsdörren verkligen HÖLL upp dörren!



I detta romantiska rum var det tänkt att vi skulle sova.


För att kompensera lite så fick vi åtminstonde den här fina utsikten.

Nej, vi sov inte i den där stugan. Vi fick en annan rätt snabbt, men jag vet inte riktigt om jag kan påstå att den stugan var så mkt bättre egentligen. Dörrarna satt fast & det fanns en tv. Men så mkt mer var det inte. Minigolfbanan som vi gick till på kvällen var inte heller så mycket att hurra för. Tyvärr så hade jag inte med mig kameran då, men det kanske ni egentligne ska vara glada för. haha. en minigolfbana från andra världskriget, i plåt med hål lite överallt. Som tur var fick vi det gratis iallafall. haha.




Nu måste jag skynda mig, ska åka till stan en sväng medan ante fortfarande är på det humöret. han är inte helt fräsch idag så det gäller att passa på. Skriver nog mer senare. Men ni känner väl mig nu så lite inte på mig när jag säger att jag skriver mera senare.. det kan dröja dagar. ibland veckor:P

Ha en bra dag allihopa:)
kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0