tomorrow.

det är dåligt väder idag.
Ante ligger i soffan & tar det lugnt & försöker bli av med halsontet.
Jag passar då på att blogga om allt som går att blogga om. haha.

I fredags när vi gick ut från stadsfesten så mötte vi en fransk bulldog & jag kan lova er att nästa hund vi har det är en svart fransk bulldog. Helst en liten pojke. Så i veckan ska vi åka & hälsa på de som föder upp frallor:) Jag längtar!

Imorgon blir det en utflykt till Lövlund för att hälsa på Sara & lämna över de saker hon beställde från IKEA. Det ska bli kul att ses & att visa A hur fint de bor:) Så även om vädret inte har så mycket att bjuda på så känner jag på mig att det kommer bli en bra vecka iaf:) Jag håller tummarna på att A blir piggare & inte får feber. För då blir det jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0