1 timme & 15 minuter.

Så lång tid tog det för oss att åka från logen på moröbacke hit till ske-hamn.
Vi åkte förbi Tuvagården, genom Bergsbyn. Fortsatte sedan genom Gunsen och kanotudden till vi så småningom åkte upp på Ursviksgatan & hem.
Vi blev ca 40 min försenade, eller jag väntade i 40 min på att A skulle komma. Hans sena ankomst var inte riktigt beräknad, just när de skulle fara från jobbet så fick de larm om att en glassfrys hade pajat så det var bara att jobba över & försöka rädda all glass & alla bär. Som tur var gick det bra & det gjorde inte så mkt att stå där och vänta heller.

Nu har jag iaf hittat min bikini i storgrundet & min sovsäck hos Nicke.
Regnbrallorna däremot kanske är kvar på jobbet? dom hittar jag inte, men jag klarar mig ändå. Jag har varit förbi hos mamma & lånat hennes.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen så jag är pigg imorgon bitti:)

Godnatt.



Såg nyss att jag fått en kommentar ev emma också:)
Jag saknar dig & jag hoppas att ni har det riktigt bra i solen & värmen:)

Kommentarer
Postat av: Sara

På tal om att packa rätt - gick hur bra som helst. Somliga vet ju mer än andra vad som passar bäst. Mohaha!!!

2009-06-13 @ 00:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0