Packlista..

inför morgondagens festligheter:)

*Träningsskor (åk i detta)
*Fritidskläder
(åk i detta)

*Regnkläder+stövlar+ev.paraply
*Varma kläder

*Sovkläder
*Sovsäck+kudde
*Bad/duschattiraljer
*+ en extra liten handduk
*Necessär med tillbehör
*ev. ombyte till söndag (typ trosor, sockar, kalsonger ni vet..)

*Egen lunch till lördag+vattenflaska med vatten
*Foppaskor/sandaler
*Dryck
*Gotta
*Egen lek
*Partymusik
*Sångröst

Kanske inte den svåraste packlistan.
Det är bara några få saker som gör det omöjligt för mig att packa:
1.Jag saknar nämligen en bra väska att packa i.
2.plus att jag har borta mina badkläder & mina regnbyxor & min sovsäck.
(Men den hoppas jag är hos Nicke. Annars vette tusan var den kan vara.)
Men utöver det så har jag steenkoll på var sakerna finns. Haha.

Suck.

Det som är klart är iallfall lunchen inför morgondagen. Så jag lär ju inte svälta ihjäl iallfall.


Kommentarer
Postat av: e

hej gumman. vad spannande de later. hoppas allt ar bra dar hemma.. har ar det VARMT och skont! vi far horas nar jag kommer hem.. KRAM



PS! det ser lite konstigt ut nar jag skriver horas men de finns inga prickar!!

2009-06-12 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0