bla bla bla.

vad ska man säga om den här dagen då?`
inte mkt.

Jag & Stina har varit utanför lägenhetsdörren två gånger idag. i ca 5 minuter vardera.
Då undrar ni säker vad vi har haft för oss för roliga saker.
vi har: sovit, tittat på tv, sovit lite till, läst lite ur "mig äger ingen", vilat, sett Australia (riktigt bra faktiskt)
& just nu uppdaterar jag er om mitt för tillfället ohändelserika liv.

Imorgon jobbar ante eftermiddag så det kan hända att det blir en tur ner på stan för min del. Allt för att komma ut lite. Sen skadar det ju inte om jag skulle hitta något nytt till garderoben också! :)


Nä, nu ska jag fortsätta läsa en stund för att sedan försöka få i lillan hennes medicin.



By the way.

Good luck to us!;)

Kommentarer
Postat av: jesse

vad menar du med good luck to us?

2009-03-09 @ 20:46:52
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0