sommarfest med krutov.

Om ni har läst jess blogg så har hon ju länkat till min ang. bilder från lördagen.
Tyvärr så har jag inte så många bilder & de flesta är rätt lika hennes men jag lägger in dom ändå!:) (igen)


Det var så mkt folk där när vi kom dit att vi inte riktigt visste var vi skulle ta vägen! : P


De mycket vackra & väl genomtänkta bordsdekorationerna.
(passade iaf perfekt till att gömma tuggummit i..)


Mina nya favoriter, krutov. Helt otroligt bra & alla låtarna var såna man kunde sjunga med till. iaf de flesta & oftast refrängen.


Mina party kumpaner- Jenny & Jessica


Eftersom det var en sommarfest så hade de dekorerat inne på toaletten med dessa småkryp.


Sådär, det var nog alla bilderna. Jag glömmer ju alltid att ta fram kameran när jag är någonstans.
För att summera kvällen så var den riktigtriktigt rolig!:)

Kommentarer
Postat av: e

jättefint!!

du blev jättelik nån men jag kan inte komma på vem.. ! störande..!!

2009-03-03 @ 19:46:12
Postat av: Monica

Jätte snyggt blev det.

2009-03-03 @ 20:00:13
Postat av: e

men?? de var ju inte dehär inlägget jag kommenterade ??

2009-03-03 @ 20:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0