lördag?

Jag börjar vara så förvirrad att jag inte ens vet vad det är för dag. Kändes lite som en fredag men det är ju tydligen lördag.
Alla dagar börjar sakta flyta ihop & kännas som en enda lååång söndag. Illa!


På måndag är sportlovet över & då går jag tillbaka till verkligheten igen. I hope. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att få jobba igen, att få komma ut ur lägenheten & göra nåt vettigt på dagarna!  I morse vaknade jag & kände mig duktig, jag såg framför mig hur fint det skulle vara i lägenheten när jag var klar med städningen. Det började med att jag sorterade bort all återvinning & tomburkar osv. Det kändes härligt att äntligen få göra det lite rent här hemma, meeeen... tyvärr så försvann hela städilet av ett telefonsamtal som bekräftade saker som jag egentligen redan visste, men kanske inte ville inse. Nu är det iaf kört på riktigt. Men det är bara att lämna bakom sig & gå vidare. Snart kommer något nytt & bättre.  Det var helt enkelt inte meningen.


klockan är snart halv fem.. alltså många timmar kvar innan A kommer hem.
Kan hända att jag fördriver tiden med att färga håret. Meen, jag vet inte riktigt om jag törs göra det på mig själv. Jag har en känsla av att det kan misslyckas rejält. haha.

Nu ska jag iaf läsa de sista siderna ur Mig äger ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0