städning & bebissugen.

Jag har ägnat största delen av denna fredag till att först jobba & sedan städa. Kanske inte det roligaste sättet att spendera en fredagskväll på. Men fint blir det iaf:) Det är så skönt att ha det rent & fräscht. Imorrn blir det att fortsätta städningen med att skura alla golv. (har dammtorkat & skurat toan idag)

Denna helg kommer nog att bli rätt lugn & mysig. Imorgon ska vi grilla med familjen J & se hockeyn. Det ska bli riktigt trevligt:) Annars så jobbar ju A hela helgen så det blir att bara vara hemma & dola på. Kanske ta en sväng på stan eller bara vara ute & förhoppningsvis njuta av solen.




Idag var det Annicas sista dag på skolan innan mammaledigheten. Hon är beräknad att föda på måndag så nu väntar man med spänning varje dag:) Det ska bli så spännande att såsmåningom få se den lilla skrutten!:) 
Jag blir så avis på alla som är gravida här & där. Det ser så mysigt ut att få ha en liten människa i magen sådär. Det är så fascinerande. Jag längtar tills den dagen jag får vara med om det. Min högsta dröm sen jag var liten är att bli mamma. Men eftersom jag troligtvis ska plugga till hösten så får det nog vänta nåt år till.. tyvärr. 
Jag får helt enkelt passa på att mysa mycket med Jonte imorgon:P



Nu ska jag gå & ladda min kamera..:P

Trevlig helg allihopa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0