vår!

Sol & värme.
Oj vad denna solen är efterlängtad.
Gårdagen spenderades på balkongen. Så härligt att bara sitta & sola & njuta lite. Kvällen spenderades sen på kajvägen med jim,jessica,jonte & jonas & maria. Vi grillade & såg hockeyn. Nu längtar jag till sommaren då man får grilla ofta. Det är ju så gott. Tyvärr så var lilleman lite grinig & trött men det var ju inte så konstigt eftersom han hade 39 i feber när han skulle sova. Stackarn.

Idag har jag varit en sväng på stan & sedan satt jag på balkongen en stund, men det tog inte speciellt lång tid innan solen gick i moln & nu verkar det inte som att den vill komma tillbaka.

Ikväll blir det att se bio, Män som hatar kvinnor, i skehamn med A & pappa. Ska bli kul att se om filmen är så bra som alla säger:)


Nä, nu blir det att gå ner i tvättstugan & kika om tvätten är klart & sen är det bajspaus för stina innan hon förgiftar mig med totalt.


Puss&kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0