äntligen.

Igår fixande A så att vi kan gå ut på internet igen med bärbara datorn. Det känns bra. Iofs är det rätt skönt att inte kunna kika runt på nätet för då gör man andra vettigare saker istället. Men nu ska det bli skönt att börja om att blogga igen. Jag ska försöka förbättra mig på att lägga upp bilder osv:)

Idag gick det riktigt bra på skolan. Ingen drunknade på badet & vi gjorde nästan allt som S hade planerat in att vi skulle göra. Så jag tror jag får godkänt:P

Ikväll har vi varit på Kajvägen med J, J, J & M, grabbarna har sett hockeyn & vi tjejer har mest pratat. Riktigt trevligt. Jag hoppas vi kommer börja umgås mer nu när vi bor så nära varandra igen. Jag & lilleman har även hunnit med att hoppa lite studsmatta. Eller han hoppade & jag var mest rädd att han skulle ramla ner. Det märks rätt tydligt att jag inte har barn för jag blir typ nervös direkt jonte klättrar eller såå medan J & J sitter helt lugna. Man märker att de är mer vana hans påhitt:P

Nu väntar nog snart sängen skulle jag tro, ska bli skönt att få lite sovmorgon imorgon & slippa stiga upp klockan 05.50:/ Men känner jag stina rätt så lär vi nog bli väckta 04-05 tiden när tidningen kommer.
Sen ryktas det om att det kanske blir en sväng till vårmässan också:) nice.


Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0