poppy red.

Idag är det måndag, igen. Veckorna går så snabbt nu.. inte många veckor kvar till skolavslutning & tre veckors städning. Men innan skolavslutning så är det mycket som ska hinnas med så det kommer nog vara fullt upp:)

Denna måndag började inte riktigt som jag hade planerat.
Steg upp & tvättade håret..fixade & sminka mig osv. Efter en stund så tittade jag på klockan & insåg att jag hade lite bråttom så jag kastade (ja, inte riktigt kanske meen) i mig en filtallrik. Borstade tänderna & halvsprang till bussen. När jag kom till busshållsplatsen så tittade jag på klockan & insåg då att jag var 15min för tidig. Haha, så det var ju bara att gilla läget. Jag började gå mot nästa busshållsplats men insåg när jag kom fram att jag lika gärna kunde gå tillbaka för det hade bara gått fem min. Haha, jag kan ju säga att det inte kändes speciellt bra att stressa så mkt för ingenting:P
men men.. är huvudet dumt får kroppen lida...


Ikväll har jag & mamma varit ute på en promenad & nu blir det nog snart sängen tror jag.
Jag hade tänkt lägga in några bilder också, har just lagt in några nya på datorn. Men, jag ångrade mig när jag kikat igenom dem. Det var ingen som kändes bra nog:P
Så, istället så avslutar jag detta inlägg med en bild som beskriver standarden på denna lägenhet...


  

Kommentarer
Postat av: Lisa

Förstår att det känns lite tråkigt med lägenheten när ni hade det så fint i den gamla.

Kram

2009-05-11 @ 22:33:46
URL: http://vilseidalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0