E.M.D

Idag när jag & mamma skulle parkera på ck-parkeringen så tyckte vi att det var konstigt att det var så mkt bilar där. På söndagar brukar det ju inte vara så myckte folk på stan.. Men, vi parkerade & gick in på ck. Då tog det inte länge innan vi såg alla affischerna om att E.M.D skulle vara där idag. Då förstod vi varför det var fullt på parkeringen...
Vi lyssnade inte på när dom sjöng, men däremot såg vi dem när de signerade skivor.
Det blev inte så många fynd för min del på stan, sockar, leggings & ett nagellack.
Vi åkte också förbi coop för att köpa blomjord & när vi parkerat & var påväg in så öppnade sig himmlen. Oj, vad det regnade. Det var nog nästan hagel t.o.m.

Igår var vi en sväng till vårmässan utan att fynda, eller vi hittade många fina saker men vi köpte inget.
Igårkväll var vi med Jimmy & Malin och såg en film, en riktigt bra film faktiskt. Kandidaten. Helt klart sevärd!



Nu ska jag gå & laga middag.
Spagetti & Köttfärssås.

Kram på er & trevlig söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Jesse

haha men du brukar ju alltid veta vars jag lämnar allt..=P fast jag behövde det aldrig..det var ju lite skumt väder idag..det hann bli soligt igen innan jag kom mig ut med barnvagnen..men tack ändå=)

2009-05-10 @ 23:08:54
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0