hundvakt.

Har ju glömt att berätta att vi nu är hundvakt åt Flora.
Ante hämtade henne igår & idag var första gången jag var ute & gick med båda brudarna samtidigt. Igår var mamma snäll & var ut med dem eftersom det skulle vara lite riskabelt att skicka ut mig som var yr hela tiden:P

Flora är en tibetansk terrier & eftersom hon har så mycket päls så brukar de klippa henne på sommaren så att det inte ska bli så varmt för henne. Det som är lite jobbigt just nu är att de bara hunnit klippa henne runt huvudet & på benen, medan hon fortfarande har kvar all päls runt magen. haha. Jag skojar inte när jag säger att hon ser ut som ett får! :P
Så om ni ser någon efter vägen ihoptrasslad med en hund & en fårliknande hund så är det bara jag som är ovan att vara ute med två hundar samtidigt.
Och en sak till: Ni får skratta. Det gör jag faktiskt själv också emellanåt!:P

Nu ska jag ut i solen igen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0