ögon/näsa/hals

Jag behöver bara skriva ett ord: Pollen.

Jag trodde att jag hade min pollenallergi under kontroll. Har inte känt av den så myckte sista åren.
Imorse vaknade jag & kände att det kliade lite i halsen & i näsan men det var inte så farligt. Men ju längre dagen gick desto tätare & snorigare blev jag. Jag nyser & snorar HELA tiden & hela huvudet känns igentäppt. Jag var förbi mamma som hade kvar min medicin men den hjälpte inte speciellt mkt.. så nu är det bara att överleva natten som gäller. Wish me luck!


Min kära sambo har i veckan beslutat att han ska sluta snusa. Och det är ju såklart en jättebra ide!
Igår när jag kom hem från jobbet så hade han, städat, tvättat, diskat, bytt sängkläder, hämtat & packat ur ca 10 flyttkartoner, varit ut på promenad med stina & åkt en inlines tur. Men likafullt så hade jag lika mycket energi kvar när jag kom hem. haha. Stackarn, jag hoppas att det går över snart så att han blir som "vanligt" igen. Som tur är så har han iallafall inte varit på dåligt humör. inte än sålänge iallafall..:P
Han kom hem från jobbet för ett tag sedan & han är redan ute & åker bort lite överskottsenergi med inlinesen. Jag hade gärna följt med jag också om det inte vore för min täppta näsa& mitt onda huvud. Jag håller tummarna på att jag känner mig piggare imorgon.


Snart helg= hundvakt, barnvakt, husvisning, träffa emma.. osv. Fullspäckat schema. Men det ser jag fram emot:)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0