snor.

Jag vet att det inte är världens mognaste rubrik jag valde, men det är faktiskt det som stämmer bäst in på mig just nu.

Igår hade jag ju planerat att vara med emma, prata & gå en promenad. Men icket, när jag klev upp där vid 6 tiden så kände jag att jag var helt tät i huvudet men att jag annars kände mig rätt ok. Jag klev upp & gick in på toaletten, men där tog det stopp. Allt började att snurra & jag kände att det inte var långt ifrån att jag skulle svimma så jag skyndade mig tillbaka till sängen för att vila ett tag till. I hopp om att det skulle gå över. Men, det gjorde det inte. Så igår tillbringade jag istortsett hela dagen i planläge. Antingen i soffan eller i sängen. Jag kunde bara vara uppe korta stunder innan det började snurra runt om kring mig.. Ursch vad tråkigt det är att vara sjuk.

Idag mår jag bättre, jag är piggare i kroppen men jag är fortfarande snorigare än snorigast. Jävla pollen. Jag vet inte exakt om det är pollen, men jag tror de. Det känns iallfall bättre att ha något att skylla på! : P

Ikväll blir det suring hos svärmor & troligtvis lite Eurovision.

Helgens höjdpunkt är iallafall att vi imorgon ska vara barnvakt åt Jonte. Det ska bli hur mysigt som helst:)

Ha en bra dag i solen allihopa!:)

Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0