arg.

Ja, rubriken talar för sig själv. Egentligen hade jag tänkt pryda rubriken med en massa svordomar men jag ångrade mig i sista sekunden.
Varför ska det alltid gå dåligt när man är som mest taggad på att jobba?!

Den jag skyller  mitt utomordentligt dåliga humör på är gardinstången i vardagsrummet.
Gardinstången som tydligen hade bestämt sig för att ramla ner, just ikväll. När klockan börjar närma sig tolv & när jag några timmar tidigare planerat om mina favorit blommor,
(ja, jag vet att det är lite fel årstid att planera om blommor. men om jag inte hade gjort det idag så hade nog mina blommor flyttat över till grannarna) som gardinstången måste ha haft någonting emot eftersom han valde att halshugga den stackars blomman. Nu håller jag alla tummar jag har för att min kära blomma ska överleva. Gardinstången var nära att åka ut genom fönstret efter denna händelse, men även där hejdade jag mig.
För vad ska grannarna tro om jag börjar kasta gardinstänger runt omkring mig?
Jag vet då iallafall vad jag skulle tänka... & det är inga positiva tankar.

Nu skiter jag i allt som har med gardiner att göra & lägger mig i sängen & ser film. eller sover. Vi får se.

Hejdå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0