atchi, atchi, atchi prosit.

Förkylningen är ett faktum & trots flertalet timmars sömn så känner jag mig mer död än levande. Tankeverksamheten fungerar inte alls & jag är segare än segast. Klockan tolv måste jag infinna mig i stan & jag hade tänkt försöka åka upp lite tidigare. Ska äta lite frukost, kanske sminka mig lite så att jag inte ser helt borta ut + göra nåt åt hårhe*vetet. Troligtvis blir det mössan som är min bästa vän today;P Men vi får se vilken buss jag hinner med. men 40minuter borde jag ju vara klar.. kanske..

Det måste vara något fel på mina drömmar, de måste tillhöra någon annan person.
Var kommer de ifrån & vad betyder dom?  Inatt kom jag förstent till klippningen, eller jag kom inte ens fram. Jag var på alla andra ställen i skellefteå och säkert i några andra städer också. Men jag kom aldrig fram. Det är en jobbig känsla & jag hatar att vara sen så det måste vara en oro att jag inte ska hinna dit i tid:P jaja..






Ha en bra dag allihopa. Själv ska jag bara försöka överleva:P
kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0