farsdag.

Idag har vi börjat dagen med att städa. Dammsuga och dammtorka. Riktigt härligt att bli av med dammet, för en liten stund iaf.
Om en stund kommer pappa hit & hämtar oss. Då blir det att äta Thai-mat i ursviken på folketshus. Det ska bli riktigt gott. A får ju dessutom äta suring ikväll men det hinner jag tyvärr inte göra eftersom jag ska vara i stan då. men men, jag får äta mer nu istället:P

Gårkvällen blev lugn, fick efter många om och men ut A på en promenad. Till hörnan. Längre än så fick jag inte med honom:P Två filmer sågs, en inte så bra och en lite bättre:) Mamma Mia, man kan ju inte annat än bli glad av att se den:)

Nu kommer pappa. bäst att sluta skriva.
kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0