första advent.

Tack alla för de fina kommentarerna. Det var mest i stundens hetta som inlägget skrevs.. men jag har faktiskt funderat fram & tillbaka i helgen & självklart ska jag inte hoppa av. Skolan har aldrig varit lätt eller speciellt rolig för mig, men det är helt enkelt någonting som man måste kämpa sig igenom. Det kommer bli tre år av slit och kämpande, men förhoppningsvis känns skolan roligare efter jul när vi får börja med våra inriktningar. För de kurser vi haft hittills har inte gett mig någonting. Så syftet med de kurserna kan ju vara trevligt att veta...
Imorgon åker vi till luleå igen & efter det blir det väl att begrava sig i böckerna. Har omtenta mellan 17-22 december vilket känns väldigt opeppande & sedan en annan tenta den 10 januari. Så den här julen lär ju bli minnesvärd. eller nåt. Julen då vi skulle vara i vårt hus för första gången & julen då jag inte gjorde annat än att plugga & vara stressad.  Jag hoppas bara att jag inte stressar upp mig allt för mycket. För då vet jag att det är A som blir mest lidande. Han som inte gör annat än stöttar mig. Jag har världens bästa sambo & jag är så lycklig!
Nu gäller det bara att känna sig lika lycklig & tillfreds med skolan & all litteratur.

 

På en stund kommer mamma hit & då ska vi upp till stan en sväng. Det är ju faktiskt skyltsöndag:)
Ikväll blir det att fara på Oriflame visning, ska bli mysigt att träffa ulrika & kanske någon annan kändis? vem vet.
Nä, nu måste jag skynda mig. mamma är nog här när som helst.

Trevlig advent!
kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0