grängesberg

Idag har jag & mamma varit och bokat flyg till stockholm den 3 december. Då blir det att åka till syster och hälsa på. Och om vi hinner så kanske det blir en sväng in till sthlm för shoppning.. annars duger Borlänge också:)
Det ska bli kul att åka bort, vet ej vad som kommer i skolan då men det skiter jag i. lite semester måste man ju få unna sig.

Jag & Mamma har varit på stan idag och nu tror jag att jag har svarta kläder redo till måndagens visning. Är skitsvårt att hitta kläder men jag tror att detta ska duga.
Förresten, till er som är sugna på att komma & se så måste jag nog göra er besvikna. Det har tydligen sålts biljetter & de är såklart slut:/ fick inte veta det förrän igår när det var en som ville köpa biljett & de sa att de redan var slut.. sorry.

Nu måste jag gå & laga mat till min kära sambo som inte mår så bra idag. Så om jag har tur så får jag med honom på bio ikväll. Återkommer senare.

snöiga kramar till er läsare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0