kyligt.

Vintern närmar sig & idag är en utmärkt dag att krypa upp i soffan med en mysigfilt & en kopp te för att avnjuta en bra kurslitteratur om elevers olikheter.
Eller, var det kanske snarare en kurslitteratur som borde vara intressant och kul att läsa. Men som snarare är tråkig komplicerad och helt oförståbar (?)

Jag har iallafall försökt ta mig igenom den del av boken vi ska läsa, men det är ju som sagt en fördel om man förstår någonting av det man läser. Att tentan dessutom inte är förrän nästa år gör ju inte prioriteringen större.


På morgonen vad jag på vårdcentralen & tog ett cellprov, sedan har jag bara tragglat mig igenom skoljobb & powernapat en stund.
Om några minuter borde A vara hemma med vår tv-bänk som har kommit. Så ikväll blir det att bygga ihop den & kika, ännu en gång, på IKEAs hemsida för att se om det är något mer som ska shoppas imorgon när vi styr kosan mot Haparanda. Det ska bli så roligt att slösa lite pengar. Det ska även bli kul att träffa Madde & Robin:)



Nu ska jag tända lite värmeljus & leta fram ikeakatalogen.
Varma kramar!


Kommentarer
Postat av: Bea

Du har ju börjat läsa iaf :) (Som inte vissa andra har :P)

Va kul att tv-bänken har kommit! Ha så kul på Ikea, jag är inte det minsta avis... näääedå! ;) KRAM!

2009-11-11 @ 20:10:09
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0