luleå.

En ny kurs har startat, denna gång är det en kurs som innefattar praktik. Jag längtar. Tyvärr så fick jag praktik i kåge - vilket säkert är ett jättetrevligt ställe, det jobbiga är bara att man ska måsta ta sig dit varje dag i två veckor. Nu har frida också praktik där så förhoppningsvis så kan vi försöka få liknande tider så att vi kan samåka. Vore great:)

Kvällen har inte varit så händelserik, har varit ute på en prom med grabbarna : A, J, J, H. :)
Alltid kul att gå flera stycken, det blir så mycket roligare då.

Imorgon kommer frida och hämtar mig kvart i sex så nu blir det en date med John Blund. Ikväll igen. Men om jag ska orka ta in all information & förvirrade frågor så är det nog bäst.


Nattinatti:)

Kommentarer
Postat av: Jesse

asså jag är ju lite knäpp och har lite lite och göra så jag sitter och funderar på vem du gått med..A gissar jag på ante och ett J kanske Jim för han var ju hos er igår..men vem är dom andra..J kan ju vara jimmy eller jonas..men h..jag har ingen aning.. =P så nu måste du berätta så jag akn sova ikväll =P haha

2009-11-04 @ 13:10:29
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Bea

Tack Johanna! Man blir alltid lika glad av dina kommentarer :) Grattis till en godkänd :) Är du hängig, förkylning i kroppen? Ha en superhelg! :) Kraam!

2009-11-05 @ 17:17:49
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0