myskväll.

Ante jobbar så jag får helt enkelt göra det bästa för att kvällen ska bli trevlig. Och jag tycker faktiskt att jag lyckats rätt bra. Har myst med flora som jag kidnappade lite, pysslat på med gardingerna, tänt ljus & nu hade jag tänkt unna mig en stor skål med glass:)

Jag älskar mitt kök, mitt vardagsrum & att det är mörkt ute. Det är den här årstiden som man får mysa inomhus med en massa ljus tända. I love it.
Det jag däremot inte älskar lika mycket är de uttråkade ungdomarna som har fått för sig att speja - på hela kvarteret. VARJE KVÄLL. Varken jag eller A har gått omkring på vår tomt & likafullt ser det ut som om en hel arme har sprungit förbi. i wonder why?

Nä, nu väntar glassen på mig:P

kramar!

Kommentarer
Postat av: Sara H

Hej! Behöver du fler assietter och kaffekoppar (de där beiga du köpt) så har jag flera som jag just rensat ut, men som är hela och fina. Hör av dig! De står i hallen för vidare avfärd någonstans :-)

2009-11-15 @ 20:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0