snart första advent!

På söndag är det första advent. ursh vad tiden går fort. Imorgon eller på lördag är det dax för mig att plocka fram lite avdentsstjärnor och julmys. Har ju redan satt upp en, men den kommer man inte långt med;P

Imorgon är det sista dagen på praktiken vilket känns lite vemodigt. Två veckor är ju ingenting & det är ju först i veckan som man kommit in i rutinerna och börjat känna barnen mer. Det är nu man känner att man kan ta för sig lite mera och vara ett steg före istället för ett steg efter hela tiden. Det har varit så mysigt att få tillbringa dessa veckor med så underbara barn & super trevlig personal så det kommer att kännas lite tomt att inte åka dit något mer efter imorgon. Men jag är glad att det blev just på N som jag fick chansen att göra min praktik & jag har lärt mig massor. Sugit åt mig som en svamp:)
Imorgon får vi dessutom finfrämmande av frida och hennes förskola. Sångstund med glögg.



På måndag ska vi återigen till luleå & om vi inte får klartecken på om vi klarat tentan eller inte så ska de minsann få berätta varför de tagit så lång tid. Lärarna har på sig femton dagar att rätta men nu har de gått mer än en månad. Om vi har tider att passa så ska fasen lärarna också ha det. För om vi inte lämnar in i tid så blir vi underkända, men vad händer med lärarna då, när dom inte rättat i tid? säkert ingenting.
Jag blir så upprörd att de hela tiden ska göra allting så invecklat.

 

Nu ska jag återgå till hockeytittandet. heja aik!

kramar!


Kommentarer
Postat av: Moa

Lördag passar perfekt! :) Vi hörs!

2009-11-26 @ 22:55:12
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0