stylist sökes!

Hjälp.
Jag är nervös. Väldigt nervös inför morgondagen. Jag har just varit på Wayne´s och "provgått" & nu ska jag, medan jag ser ensam mamma söker, försöka lista ut vad jag ska ha på mig imorgon. Men om det är någon vänlig själ där ute som kan berätta exakt vad jag ska ha på mig så VÄLKOMMEN :P
Jag känner mig som en stoppad korv i kläderna jag har tänkt ha.. alltså känns de inte så super bekväma. Men eftersom det är imorgon kväll så har jag inte så mkt tid till att gå på stan och prova något mer.  Så jag får helt enkelt se ut som som en korv;P

Men om det finns någon som har en "finare" svart top i storlek S som ni vill låna ut så hör av er;)

Förhoppningsvis så sminkar de mig så mycket imorgon att det ändå inte är någon som känner igen mig:P

Jag kommer att tillbringa förmiddagen på skeria & klockan 13 är det sminkning & 15 är det styling. Sen klockan 18 måste vi vara på Torsten för att förbereda inför själva visningen. Så om det är någon som är på stan imorgon & vill ha mig som sällskap så får ni också höra av er.

Haha, ni läsare har det inte lätt som måste stå ut med mig.
Jag tycker faktiskt synd om er!

Nu tillbaka till Ensam mamma söker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0